Afgelopen jaar hebben we verschillende lokale goede doelen gesponseerd

Het goede doel van dit jaar is M.A.D.

Lions Club voorziet jongeren van een professionele CV!
Make.A.Difference. (M.A.D.) Waddinxveen helpt jongeren van 12 tot en met 25 jaar via allerlei M.A.D.-projecten waaruit zij kunnen kiezen bij het ontdekken en ontwikkelen van hun talenten terwijl zij betekenisvol voor een ander en voor hun omgeving zijn. Zo leren zij gedurende hun Maatschappelijke Diensttijd (MDT) om het verschil te maken voor de ander én voor zichzelf.

Maar M.A.D. wil die jongeren graag nog een stap verder in hun carrière helpen. Onder meer een professionele foto voor hun CV en LinkedIn-profiel gaat daarvoor zorgen. M.A.D. is blij dat die wens door de bijdrage van Lions Waddinxveen-Boskoop in vervulling gaat. Kijk voor meer info op
Met de bijdrage van de Lions Club Waddinxveen – Boskoop zien wij mogelijkheden om 150 jongeren verder te helpen d.m.v. een portretfoto. We werken daarbij samen met Peter Brugmans, de ervaren fotograaf in Waddinxveen.

De moestuin heeft een bosmaaier, verlengsnoer ontvangen

waaronder 150 damborden welke aan het einde van het schooldamtournooi zijn weggegeven aan de deelnemers.

Het goede doel van van 2022 was: Stichting leergeld Waddinxveen, deze hebben dankzij jullie inzet een cheque mogen ontvangen van € 3150.–